Łatwe do czytania

Nasza przychodnia to Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. Wszyscy mówią o naszej przychodni PCUZ.

Przychodnia jest w Polkowicach, przy ulicy Kominka 7.

Przychodnia jest otwarta cały dzień i całą noc.

Jeśli źle się czujesz idź do lekarza.

To musisz zrobić, żeby iść do lekarza:

  1. Najpierw musisz iść do rejestracji i powiedzieć pani w okienku, że chcesz iść do lekarza.
  2. Rejestracja jest na parterze na samym środku korytarza.
  3. Pani w rejestracji poprosi Cię o dokument, na którym będzie Twoje zdjęcie. Podaj pani dokument, żeby mogła zobaczyć jak się nazywasz.
  4. Jeżeli masz skierowanie do lekarza specjalisty podaj to skierowanie pani w okienku. Skierowanie otrzymasz od lekarza rodzinnego.
  5. Pani zapisze Cię do lekarza i poda kartkę. Na kartce będzie napisane do którego pokoju masz iść i o której godzinie.

W przychodni możesz także zrobić badanie z krwi i z moczu.

Badanie z krwi i z moczu zrobisz w laboratorium.

To musisz zrobić, żeby iść do laboratorium:

  1. Skierowanie do laboratorium dostaniesz od lekarza.
  2. Laboratorium jest na 1 piętrze i zobaczysz je zaraz przy schodach.
  3. Musisz iść do rejestracji. To takie duże biurko zasłonięte szybą.
  4. Pani w rejestracji poprosi Cię o dokument, na którym będzie Twoje zdjęcie. Podaj pani dokument, żeby mogła zobaczyć jak się nazywasz.
  5. Podaj pani skierowanie, które dostałeś od lekarza.
  6. Pani poprosi Cię do pokoju i pobierze krew do strzykawki. Potem pani przylepi Ci plasterek i powie o której godzinie Twoje badania będą gotowe.

Wyniki takiego badania ułatwi lekarzowi stwierdzenie co Ci dolega.

Kiedy musisz zapłacić:

  1. W przychodni do lekarza rodzinnego możesz iść za darmo. Do lekarza specjalisty musisz mieć skierowanie.
  2. Jeżeli nie masz skierowania do lekarza specjalisty możesz iść do lekarza, ale musisz zapłacić.
  3. Zapłacić za wizytę u lekarza specjalisty możesz w rejestracji na parterze. Pani w rejestracji powie Ci, ile taka wizyta kosztuje.
  4. W przychodni możesz iść zrobić badania z krwi i z moczu za darmo, ale musisz mieć skierowanie.
  5. Jeżeli nie masz skierowania na badania z krwi i z moczu, to możesz je zrobić, ale musisz zapłacić.
  6. Zapłacić za badania z krwi i z moczu możesz w rejestracji na 1 piętrze. Pani w rejestracji powie ci, ile badania kosztują.