Komunikat o zakończeniu postępowania rekrutacyjnego na stanowisko Księgowy/a (na czas zastępstwa)

wtorek, 05 października 2021

Uprzejmie informujemy, iż na ogłoszone o postępowaniu rekrutacyjnym na stanowisko Księgowej (na czas zastępstwa) wpłynęła do spółki jedna oferta. W wyniku przeprowadzonego wewnętrznego procesu kwalifikacyjnego przedstawiona oferta została przyjęta.


Wymagania ogólne:

  1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne: rachunkowość, finanse
  2. Co najmniej 2-lata stażu pracy w podmiocie leczniczym
  3. Znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości i finansów
  4. Biegła obsługa komputera w zakresie pakietów biurowych i programów księgowych

Zakres wykonywanych zadań:

  1. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym oraz dekretowanie
  2. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej
  3. Sporządzanie przelewów bankowych
  4. Rozliczanie delegacji służbowych
  5. Uzgadnianie sald rachunków z wierzycielami i dłużnikami
  6. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych GUS oraz na potrzeby Zarządu i Rady Nadzorczej Spółki

Wymagane dokumenty proszę składać do dnia 15.10.2021 r. w sekretariacie PCUZ ZOZ S.A. do godz. 14.30 lub drogą e-mail na adres: pcuz@pcuz.pl