Uprzejmie informujemy, iż na ogłoszone o postępowaniu rekrutacyjnym na stanowisko Księgowej (na czas zastępstwa) wpłynęła do spółki jedna oferta. W wyniku przeprowadzonego wewnętrznego procesu kwalifikacyjnego przedstawiona oferta została przyjęta.
Wymagania ogólne:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne: rachunkowość, finanse
- Co najmniej 2-lata stażu pracy w podmiocie leczniczym
- Znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości i finansów
- Biegła obsługa komputera w zakresie pakietów biurowych i programów księgowych
Zakres wykonywanych zadań:
- Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym oraz dekretowanie
- Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej
- Sporządzanie przelewów bankowych
- Rozliczanie delegacji służbowych
- Uzgadnianie sald rachunków z wierzycielami i dłużnikami
- Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych GUS oraz na potrzeby Zarządu i Rady Nadzorczej Spółki
Wymagane dokumenty proszę składać do dnia 15.10.2021 r. w sekretariacie PCUZ ZOZ S.A. do godz. 14.30 lub drogą e-mail na adres: pcuz@pcuz.pl