Polityka Jakości wynika z misji Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych –ZOZ S.A. „Utrzymanie naszych klientów w jak najlepszym zdrowiu”.
Polityka Jakości określona dla PCUZ-ZOZ S.A. polega na realizacji wszystkich potrzeb zdrowotnych klienta z zapewnieniem dostępu do świadczeń dla całej rodziny w jej środowisku domowym, nauki i pracy, przy zapewnieniu zasad bezpieczeństwa i wszelkiej ochrony każdej jednostki.
Uzyskujemy wymaganą i deklarowaną klientowi „jakość” poprzez:
- działania zmierzające do uzyskania pełnego zadowolenia klienta,
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy zmierzającego do pozyskania i utrzymania naszych klientów,
- rozwój indywidualnych ścieżek karier pracowników – doskonalenie i samodoskonalenie,
- osiąganie konkurencyjnej pozycji firmy,
- realizację zapisów strategii rozwoju zrównoważonego firmy, zdeterminowanego wpływem otoczenia: społecznego , gospodarczego i ochrony środowiska
- doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z wymaganiami normy PN – EN ISO 9001:2015.
Kadra kierownicza deklaruje pełne zaangażowanie własne i podległego personelu we wdrożenie i utrzymanie Systemu Zarządzania Jakością oraz jego stałe doskonalenie dla stworzenia klientom coraz lepszych warunków leczenia. Wszyscy pracownicy są odpowiedzialni za realizację Polityki Jakości w odniesieniu do swoich stanowisk pracy oraz są zobowiązani do wykazywania inicjatywy.