miejsce wykonywania zawodu: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A.
rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
Zakres obowiązków:
- koordynacja procesu przygotowania zamówienia publicznego, w szczególności:
- udzielanie komórkom organizacyjnym PCUZ wszelkich wyjaśnień w zakresie udzielania zamówienia publicznego;
- współpraca przy przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia w zakresie zgodności z PZP;
- opracowanie dokumentacji przetargowej i kontrola kompletności dokumentacji na podstawie dostarczonych materiałów;
- udział w pracach komisji przetargowych ;
- zamieszczenie postępowań zgodnie z obowiązującymi zasadami;
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminem PZP obowiązującym w PCUZ, w tym w szczególności:
- sporządzanie i prowadzenie dokumentacji z przebiegu procesu udzielania zamówienia publicznego;
- dokonywanie analizy ofert pod względem braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
- prowadzenie korespondencji z Oferentami;
- udział w pracach komisji przetargowych.
- sporządzanie niezbędnej korespondencji i dokumentacji związanej z realizacją Prawa Zamówień Publicznych w PCUZ.
Wymagania
- wykształcenie wyższe
- znajomość przepisów Prawa Zamówień Publicznych wraz z aktami wykonawczymi,
- samodzielność, dobra organizacja pracy, terminowość wykonywania zadań;
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności Word i Exel);
- samodzielność;
- wysoka kultura osobista i umiejętność współpracy z ludźmi.
Ofertę należy składać na adres rekrutacja@pcuz.pl do 23.12.2024r.