Uprzejmie informujemy, iż na ogłoszenie o postępowaniu rekrutacyjnym na stanowisko Kierownika Działu Infrastruktury Technicznej i Logistyki wpłynęła do Spółki jedna oferta.
W wyniku przeprowadzonego wewnętrznego procesu kwalifikacyjnego na stanowisko Kierownika Działu Infrastruktury Technicznej i Logistyki oferta nie została zaakceptowana z uwagi na niespełnienie wymogów pracodawcy.
Uczestnikowi dziękujemy za wzięcie udziału w postępowaniu.
Głównym celem stanowiska jest nadzór nad funkcjonowaniem pionu technicznego w przedsiębiorstwie.
Podstawowe obowiązki
- Współpraca z wykonawcami i dostawcami, koordynacja pracy wykonawców.
- Kierowanie i nadzorowanie działem technicznym.
- Udział w procesie ofertowania (analiza dokumentacji, zapytania ofertowe, kalkulacja ceny).
- Utrzymanie infrastruktury technicznej obiektów w stanie pełnej sprawności technicznej.
- Nadzór nad sprzętem medycznym.
- Nadzór nad transportem osobowym i sanitarnym.
- Udział w przygotowaniu i realizacji postępowań przetargowych.
- Tworzenie raportów z inspekcji, przeglądów oraz raportów z prac dodatkowych.
- Organizacja interwencji awaryjnych na obiekcie.
- Formułowanie harmonogramów przeglądów oraz ich realizacja.
Wymagania rekrutacyjne
- Wykształcenie wyższe techniczne.
- Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Dobra organizacja czasu i pracy, sumienność w wykonywaniu obowiązków, dyspozycyjność, samodzielność.
- Umiejętność zarządzania zespołami pracowników i wykonawców.
- Prawo jazdy kat. B.
Ofertę należy składać na adres pcuz@pcuz.pl do 31.10.2022 r.