Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
pcuz.sisco.info/?przetargi=1


Polkowice: Zakup oraz dostawa stojaków karuzelowych A5 wielopoziomowych z kieszeniami do teczek typu WALLER dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A.
Numer ogłoszenia: 79893 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. , ul. K. B. Kominka 7, 59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 746 08 00, faks 0-76 746 08 48.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oraz dostawa stojaków karuzelowych A5 wielopoziomowych z kieszeniami do teczek typu WALLER dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa stojaków karuzelowych A5 wielopoziomowych z kieszeniami do teczek typu WALLER dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w pkt 1 obejmuje: 1) Stojak karuzelowy A5 wielopoziomowy z kieszeniami w ilości 6 szt., 2) Kieszeń zawieszana do teczek typu WALLER w ilości 128 szt. 3. Zamówienie powinno być dowiezione do siedziby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. Zaproponowaną w ofercie cenę brutto Wykonawca będzie musiał utrzymać do 30.06.2017 r.

II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.11.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy wtedy, gdy: 1. termin realizacji ulegnie wydłużeniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2. jakieś zdarzenie bądź ciąg zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (których Zamawiający i Wykonawca nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działania z należytą starannością) zasadniczo utrudni wykonanie części zobowiązań umowy, bądź wpłynie na brzmienie zapisów w umowie; 3. Na okoliczność o których mowa w pkt 1 i 2 zostanie sporządzony aneks do umowy z Wykonawcą

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcuz.sisco.info/?przetargi=1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A., ul. K.B. Kominka 7, 59-101 Polkowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A., ul. K.B. Kominka 7, 59-101 Polkowice (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne dokumenty i oświadczenia niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru w Rozdziale II SIWZ), 2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3. pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie