Ogłoszenie nr 1613 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.
Polkowice:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 375783-2016
Data: 29/12/2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A., Krajowy numer
identyfikacyjny 39076085200000, ul. ul. K. B. Kominka 7, 59101
Polkowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-76 746 08 00, e-mail
pcuz@polkowice.com.pl, faks 0-76 746 08 48.
Adres strony internetowej (url): http://pcuz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się
zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.5)
W ogłoszeniu jest: 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia
istotnych zmian postanowień zawartej umowy wtedy, gdy: 1) Termin realizacji
ulegnie wydłużeniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2) Jakieś
zdarzenie bądź ciąg zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub
Wykonawcy (których zamawiający i wykonawca nie mogli przewidzieć i którym nie
mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działania z
należytą starannością) zasadniczo utrudni wykonanie części zobowiązań umowy,
bądź wpłynie na brzmienie zapisów w umowie; 2. Na okoliczność o których mowa w
pkt 1 ppkt 1 i 2 zostanie sporządzony aneks do umowy z Wykonawcą.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Zamawiający przewiduje możliwość
wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy wtedy, gdy: 1) Termin
realizacji ulegnie wydłużeniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2)
Jakieś zdarzenie bądź ciąg zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego
lub Wykonawcy (których zamawiający i wykonawca nie mogli przewidzieć i którym
nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działania
z należytą starannością) zasadniczo utrudni wykonanie części zobowiązań umowy,
bądź wpłynie na brzmienie zapisów w umowie; 3) wystąpi zmiana wysokości
wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od
towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości
minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia
10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,. c) zasad
podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli
zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2.
Na okoliczność o których mowa w pkt 1 ppkt 1,2 i 3 zostanie sporządzony aneks
do umowy z Wykonawcą.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4)
W ogłoszeniu jest: 2.2.Przychodnia lekarska – budynek A: 2.2.1.
Powierzchnia budynku jak w pkt 2.2: 1)Gabinet zabiegowy – 46,39 m2 2)Korytarz –
149,53 m2 3)WC – 7,63 m2 4)Poradnia chirurgiczna – 64,10 m2 5)WC – 14,17 m2
6)Korytarz (por. chirurgicznej i RTG) – 244,50 m2 7)Hol główny – 266,29 m2 8)WC
– 22,03 m2 Łączna powierzchnia: 829,30 m2
W ogłoszeniu powinno być: 2.2.Przychodnia lekarska – budynek A:
2.2.1. Powierzchnia budynku jak w pkt 2.2: 1)Gabinet zabiegowy – 46,39 m2
2)Korytarz – 149,53 m2 3)WC – 7,63 m2 4)Poradnia chirurgiczna – 64,10 m2 5)WC –
14,17 m2 6)Korytarz (por. chirurgicznej i RTG) – 244,50 m2 7)Hol główny –
266,29 m2 8)WC – 22,03 m2 Łączna powierzchnia: 814,64 m2